[ zamknij ]

geodezjabudownictwogpsgisciekawostkiwszystkie

Warszawa: oferta pracy w RDOŚ

gisRegionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko starszego inspektora ds. wydawania decyzji środowiskowych w Wydziale Ocen Oddziaływania na Środowisko Oddziale Decyzji. Dokumenty można składać do 10 października.

Inspektor w ramach obowiązków służbowych:

• Uczestniczy w prowadzeniu spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięć mogących oddziaływać na środowisko, w celu ograniczenia wpływu na środowisko w trakcie ich realizacji i eksploatacji.

• Uczestniczy w przygotowywaniu opinii o dokumentach (m.in. o kartach informacyjnych i raportach o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko), z zakresu jednej z dziedzin ochrony środowiska w postępowaniach związanych z oceną oddziaływania przedsięwzięć na środowisko, w celu zapewnienia bezpiecznej dla środowiska ich budowy i eksploatacji.

• Uczestniczy w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięć w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko, w celu uszczegółowienia i doprecyzowania warunków zawartych w wydanej wcześniej decyzji środowiskowej.

• Współpracuje przy sporządzaniu comiesięcznych sprawozdań z działalności wydziału na Środowisko dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych postępowań, w celu poinformowania Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska o liczbie i rodzajach prowadzonych postępowań oraz ich etapie.

• Uczestniczy w aktualizacji bazy danych zawierającej informacje o prowadzonych postępowaniach w sprawie ocen oddziaływania na środowisko, w tym danych o dokumentacji sporządzonej w ramach tych postępowań, w celu ułatwienia społeczeństwu dostępu do informacji o środowisku i jego ochronie.

Wymagania od kandydatów (niezbędne) to m.in.:

• wykształcenie średnie

• 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w ochronie środowiska.

• znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, o służbie cywilnej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.

Wymagania dodatkowe:

• wykształcenie wyższe z zakresu biologii, biotechnologii, geografii, geologii, geodezji i kartografii, gospodarki przestrzennej, leśnictwa, ochrony środowiska lub inżynierii środowiska,

• doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

• znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, Prawo wodne, o odpadach.


Źródło: www.geoforum.pl
Data: 02.10.2017 r



 « wstecz  

Newsletter

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymywaniem informacji na temat nowości, promocji, aktualności z branży... zapisz się do Newslettera APOGEO.



Akceptuję regulamin newslettera








Copyright © 2018 APOGEO Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Witryna korzysta z plików cookies. Informacje o używanych przez nas plikach cookies można znaleźć w Polityce Plików Cookies.
Kontynuując przeglądanie witryny wyrażasz zgodę na używanie plików cookies.