Bezpłatne wsparcie techniczne to jedna z wartości, które wyznaczają standardy naszej obecności na rynku i jakości obsługi Klienta. Zapewniamy Ci szeroko rozumiane wsparcie techniczne, co pozwoli na jeszcze wydajniejszą i wygodną pracę w terenie oraz pomoc w przypadku jakichkolwiek wątpliwości i trudności w użytkowaniu sprzętu pomiarowego.
Gwarancja bezpieczeństwa
Wiemy jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa zakupu urządzenia, a także zaufanie do Dostawcy. Dlatego dajemy Ci pisemną gwarancję, że obok profesjonalnego sprzętu i obsługi otrzymasz od nas bezpieczeństwo w postaci wsparcia technicznego. Nasi Klienci mają rożne potrzeby, dlatego zaprojektowaliśmy różne pakiety Wsparcia Technicznego abyś mógł wybrać optymalny dla siebie.
Sprawdź aktualne Pakiety Wsparcia Technicznego ![]()
Twoja indywidualna Strefa Wsparcia
Dajemy Ci także dostęp do najbardziej aktualnych wersji oprogramowania i szerokiej wiedzy dotyczącej wykorzystania nowoczesnych technologii pomiarowych. Naszym Klientom oferujemy całodobowy dostęp do strefy Wsparcia Technicznego dostępnej po zalogowaniu. Z każdego miejsca, w każdej sytuacji, przez 24 godz/dobę, masz dostęp m.in. do najnowszych wersji oprogramowania, branżowych i technicznych poradników, informacji produktowych czy instrukcji obsługi sprzętu. Strefę Wsparcia Technicznego przygotowaliśmy z myślą o użytkownikach odbiorników GPS/GNSS. Jeśli jesteś naszym Klientem wystarczy, że zalogujesz się. ![]()
Jeśli jesteś naszym Klientem, ale nie posiadasz jeszcze dostępu zarejestruj się. ![]()
Zobacz jak łatwo skorzystasz ze strefy Wsparcia Technicznego dostępnej po zalogowaniu
APOGEO - Przewodnik - strefa Wsparcia Technicznego
Korzystaj w pełni z możliwości, jakie przygotowaliśmy dla Ciebie i pracuj efektywniej, szybciej, bądź bezkonkurencyjny!
APOGEO Support
W ramach świadczonego przez APOGEO Wsparcia Technicznego oferujemy Ci także: Aplikację Apogeo Support.
Aplikacja APOGEO Support to kompaktowy moduł kliencki, który nie wymaga instalacji i uprawnień administratora na Twoim komputerze - idealnie sprawdzi się w pomocy technicznej. Wystarczy, że pobierzesz i uruchomisz aplikację, a następnie podasz pracownikowi APOGEO numer ID wyświetlony w oknie programu, aby ten mógł zdalnie połączyć się z Twoim komputerem..
Baza wiedzy
- Video poradniki - Stworzyliśmy specjalną strefę video poradników, którą będziemy na bieżąco aktualizować. Korzystaj z wiedzy, którą chcemy się z Tobą podzielić, abyś mógł w 100% wykorzystać sprzęt pomiarowy jakim dysponujesz!
- Praktyczne poradniki - Dla wygody naszych Klientów przygotowaliśmy poradniki z zakresu sprzętu oraz akcesoriów w branży geodezyjnej, budowlanej oraz branżach pokrewnych, które pomogą Ci dokonać właściwego wyboru przy zakupie.
Sprawdź aktualne poradniki ![]()
Generatory Raportów
- Generator raportów z pomiarów GNSS RTK - Trimble / Spectra Precision (m.in. odbiorniki R6 / Epoch 35 / Epoch 25)
- generator pozwoli Ci utworzyć raporty z pomiarów RTK w sieci ASG-EUPOS wykonane odbiornikami Trimble oraz Spectra Precision. Wygenerowanie raportu ogranicza się do wskazania lokalizacji pliku obserwacyjnego oraz wyboru rodzaju odbiornika i oprogramowania pomiarowego, a następnie uruchomienia przycisku "Generuj raport". Wygenerowane raporty są zgodne z projektem Wytycznych Technicznych G-1.12 (Pomiary satelitarne oparte na systemie precyzyjnego pozycjonowania ASG-EUPOS) opracowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.
- Generator raportów z pomiarów GNSS RTK - GeoMax (Odbiornik ZGP800)
- generator pozwoli Ci utworzyć raporty z pomiarów RTK w sieci ASG-EUPOS wykonane odbiornikami GeoMax. Aby wygenerować raport należy wskazać lokalizację pliku obserwacyjnego poprzez uruchomienie przycisku "Przeglądaj", a następnie wybrać opcję "Generuj raport". Wygenerowane raporty są zgodne z projektem Wytycznych Technicznych G-1.12 (Pomiary satelitarne oparte na systemie precyzyjnego pozycjonowania ASG-EUPOS) opracowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.
Więcej....
Dokładamy wszelkich starań, aby zaprojektować optymalne narzędzia dla Ciebie i Twojej pracy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące pracy ze sprzętem pomiarowym czy oprogramowaniem, uwagi lub zapytania - po prostu skontaktuj się z naszym Działem Wsparcia Technicznego, a pomożemy Ci rozwiązać każdą trudność!